fbpx

Organizujemy konferencję w hotelu. Praktyczne porady

Organizacja konferencji czy też firmowych szkoleń zawsze stanowi wyzwanie. Niektóre firmy aranżują takie spotkania we własnej siedzibie, ale coraz częściej wybieranym rozwiązaniem jest również hotel i profesjonalnie przygotowana sala konferencyjna. Łódź, Warszawa – to właśnie te miasta i ich okolice często są miejscem, które z powodu swojego położenia przyciągają różnego rodzaju konferencje. Jak jednak dobrze zorganizować takie wydarzenie w hotelu?

Odpowiednie miejsce

Kluczową kwestia jest wybór odpowiedniego miejsca. Trzeba tu rozróżnić dwie kwestie – miejscowości, w której odbędzie się spotkanie, i placówki, w której będziemy przyjmować naszych gości. Pamiętajmy bowiem, że nawet poza siedzibą firmy to gospodarz konferencji odpowiada za wszelkie uchybienia. Najlepszym wyborem będą więc duże miasta, połączone z resztą kraju dobrze utrzymaną siecią dróg. W tym przypadku warto jednak zdecydować się na placówki położone na ich obrzeżach, by goście uniknęli korków. Godną uwagi alternatywą będzie wybór hotelu położonego w centrum kraju, w okolicach Warszawy i Łodzi – w te miejsca z każdego zakątka Polski jest relatywnie blisko. Organizacja konferencji na przykład nad morzem może skutecznie zniechęcić gości z południa kraju.

Ważną sprawą jest również zapewnienie gościom noclegu w komfortowych warunkach. Konferencje rzadko rozpoczynają się z samego rana, w związku z czym często kończą się późnym popołudniem. A wiele umów biznesowych rodzi się wieczorem, kiedy uczestnicy wydarzenia spotykają się w luźniejszej atmosferze. W związku z tym spora część gości, zwłaszcza tych, którzy jechali na konferencję kilkaset kilometrów, będzie wracać do siebie dopiero następnego dnia. Hotel, w którym organizowana jest konferencja, powinien zatem dysponować odpowiednią liczbą miejsc noclegowych.

Sala konferencyjna bez zarzutu

Sercem konferencji jest sala, w której przez większość czasu będą przebywać zaproszeni goście. Wszystko musi być w niej dopięte na ostatni guzik – od poprawnie działających mikrofonów, przez klimatyzację, po wygodne krzesła. Nagłośnienie, ekrany czy projektory to sprawa niezbędna przede wszystkim dla organizatorów i prelegentów. Hotele zwykle gwarantują takie wyposażenie, ale przed rozpoczęciem wydarzenia warto własnoręcznie sprawdzić ich działanie. Klimatyzacja i krzesła to kluczowa sprawa dla wygody gości – do tego można dodać smaczny poczęstunek.

Istotną kwestią jest również lokalizacja sali konferencyjnej w samym hotelu. Najlepiej, by była oddalona od sali bankietowej: to pozwoli uniknąć ewentualnych hałasów związanych z równolegle odbywającym się przyjęciem pracowników innej firmy. Co zrobić, gdy obie sale ze sobą sąsiadują? Przed decyzją o wyborze terminu najlepiej upewnić się, że równolegle z naszą konferencją w hotelu nie będzie żadnych imprez okolicznościowych.

Miejsce na konferencje z dodatkowymi atrakcjami

Dobre wspomnienia po konferencji zapewnią również dodatkowe atrakcje, które zaproponujemy jej uczestnikom. W cenie jest zwłaszcza relaks – na przykład w basenie lub strefie SPA. Masaże i wypoczynek w jacuzzi będą świetnym ukoronowaniem udanego dnia.

Wszystkie warunki potrzebne do organizacji wydarzeń na najwyższym poziomie spełnia Podklasztorze, które wypracowało sobie renomę również jako hotel konferencyjny. Łódź i Warszawa znajdują się niedaleko – Podklasztorze jest bowiem położone w Sulejowie, niemal w samym centrum kraju. W hotelu znajdziemy świetnie wyposażoną salę konferencyjną i pokoje dla gości, a także odnowioną strefę CistercianSPA. Po dniu pełnym konferencyjnych wystąpień na gości będą tam czekać zabiegi relaksacyjne w wannach z hydromasażem, ale też w grocie śnieżnej czy solnej.

Oferty specjalne

Hotel Podklasztorze znaczy więcej niż gościnność. To jeden z najlepiej zachowanych zespołów cysterskich będący perłą architektury romańskiej, wchodzący w skład XII –wiecznego Opactwa Cystersów. Przekonaj się sam.

Weekendowa podróż w czasie

Niezapomniana okazja do historycznych zmagań i biesiadowania niczym w średniowiecznych czasach

Zobacz więcej

Weekend SPA dla Przyjaciółek

Beztroski relaks dla Ciebie, przyjaciółki, mamy, siostry...

Zobacz więcej

Weekend dla Dwojga! Zakochaj się na nowo

Hotel Podklasztorze to idealne miejsce na celebrowanie Waszej Miłości!

Zobacz więcej

HIT Jesienny pobyt: 4 NOCLEGI W CENIE 3!

Spędź wyjątkowy pobyt w hotelu zlokalizowanym na uboczu

Zobacz więcej

Nagrody, wyróżnienia, certyfikaty

Jest nam ogromnie miło, że Hotel Podklasztorze został wyróżniony wieloma nagrodami, w tym znalazł się w gronie Najbardziej Niesamowitych  Hoteli w Polsce.  Hotel Podklasztorze dba również o swoich najmłodszych Gości i  corocznie zdobywa tytuł Hotelu Przyjaznego Rodzinie.

Położenie

Wyjątkowa lokalizacja zabytkowego Hotelu w murach XII-wiecznego Opactwa cysterskiego tuż nad błękitnymi wodami rzeki Pilicy, w sąsiedztwie Jeziora Sulejowskiego sprawia, że jest to miejsce idealne zarówno dla spragnionych wypoczynku, jak i amatorów mocnych wrażeń.

Hotel Podklasztorze to zabytkowy Hotel w samym centrum Polski – zaledwie 120 km od Warszawy, w niewielkiej odległości od Łodzi. Lokalizacja w Centralnej Polsce sprawia, że jest to doskonałe miejsce na organizację eventu dla firm i korporacji, które mają swoje przedstawicielstwa w różnej części Polski

Kontakt

Hotel Podklasztorze
ul. Władysława Jagiełły 1
97-330 Sulejów
tel.: +48 44 610 24 00
kom. +48 695 320 485
fax: +48 44-616 20 02
e-mail: recepcja@hotelpodklasztorze.pl

Dołącz do nas

Jesteśmy dostępni w sieciach społecznościowych. Odwiedź nas na poniższych stronach i sprawdź wydarzenia w naszym Hotelu

fundusze europejskie
Best Western Rewards ®   |   Bestwestern.com
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated
Zobacz Best Western Plus Hotel Podklasztorze w serwisie mojekonferencje.pl
Copyright/Polityka Prywatności. Projekt i wykonanie Artixen.net 2017
Zmień rozmiar tekstów
Kontrast