fbpx
majówka w okolicach warszawy

Bezpieczny Hotel

Drodzy Goście!

Bezpieczeństwo Naszych Gości jest dla nas sprawą priorytetową! W naszym Hotelu wdrożyliśmy szereg zasad bezpieczeństwa i higieny, które sprawią, że będą się mogli Państwo cieszyć bezpiecznym i spokojnym pobytem u nas.

Hotel Podklasztorze. Tu jesteś bezpieczny

  • Bezpieczna lokalizacja: z dala od dużych miast
  • Blisko natury- hotel w otoczeniu lasów, nad rzeką Pilicą, 10 minut spacerem od Zalewu Sulejowskiego
  • Rozległy teren zielony wokół hotelu
  • Cisza, spokój
  • Wdrożone zasady bezpieczeństwa i higieny
  • Możliwość aktywnego wypoczynku rodzinnego z daleka od tłumów

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY OBOWIĄZUJĄCE W NASZYM HOTELU

#BezpiecznyGość  #bezpiecznyHotel  #strefawolnaodKoronawirusa

Uwaga: informacje uaktualniany na bieżąco w zależności od zaleceń WHO i odpowiednich organów administracyjnych.

 

RECEPCJA

  1. Pracownicy używają maseczek ochronnych oraz rękawiczek.
  2. Goście oddzieleni są od pracownika recepcji płytą plexi.
  3. Skrócenie czasu meldunku. Wszystkie istotne dla Gości sprawy, takie jak: dane do faktury, życzenia specjalne możemy załatwić telefonicznie.
  4. Płyny do dezynfekcji rąk dostępne są w recepcji i w toaletach ogólnodostępnych. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.
  5. Dezynfekcja wszystkich miejsc narażonych na dotyk: klamek, przycisków w windzie, poręczy, blatu recepcji, terminali itp. przynajmniej raz na godzinę.
  6. Zachowanie bezpiecznej odległości na recepcji przynajmniej 2 m. Na podłodze recepcyjnej zaznaczone są punkty bezpiecznej odległości.
  7. Przy stanowisku recepcji może znajdować się jedna osoba. Ograniczenie ilości Gości oczekujących na meldunek.
  8. Stosowanie pojemnika na użyte karty, klucz oraz długopisy (w celu ich dezynfekcji przed kolejnym użyciem). Unikanie pozostawienia długopisów do użytku Gości.
  9. Prośba o rozliczanie się kartą kredytową. Minimalizowanie użycia banknotów oraz monet.
  10. Informowanie Gości o aktualnych ograniczeniach i wszelkich innych zmianach w usługach zwyczajowo dostępnych.
  11. W sytuacji, jeśli podczas check-in, Gość wykazuje objawy COVID-19 takie jak: gorączka, kaszel itp. nie przyjmowanie Gościa do hotelu. Jeśli Gość podczas pobytu zdiagnozuje u siebie jakiekolwiek objawy choroby powinien niezwłocznie: skontaktować się z właściwymi, lokalnymi służbami medycznymi, poinformować Recepcją lub Dyrekcję hotelu oraz postać w izolacji ograniczając kontakt z personelem lub innymi gośćmi ( jeśli nie jest możliwe bezpieczne opuszczenie hotelu).
  12. Dezynfekcja recepcji poprzez ozonowanie i używanie lamp UV.
  13. Częste wietrzenie recepcji i lobby hotelowego.
  14. Dezynfekcja sprzętów hotelowych udostępnianych gościom (np. rower, kajak itp.) po każdym użyciu.

Pokoje

  1. Po każdym zakończonym pobycie, służba pięter dokładnie dezynfekuje pokoje zwracając uwagę na zagłówki, lampki nocne, piloty, włączniki, klamki, zestawy powitalne do parzenia kawy i herbaty.
  2. Ozonowanie pokoju po każdym pobycie oraz dezynfekcja lampami UV.
  3. Zakaz przebywania w pokoju osób innych niż zameldowani Goście.
  4. Nieświadczenie codziennej usługi serwisowej/sprzątania pokoju zajętego.
  5. Podczas pobytu Gościa ręczniki, pościel na zmianę i inne wyposażenie udostępniane są tylko na życzenie.
  6. Każdy pokój po wyjeździe Gościa zostaje wyłączony z użytku na 72 godziny, w tym czasie jest dokładnie dezynfekowany.
  7. Częste wietrzenie pokoi hotelowych.
  8. Na życzenie gości pokój hotelowy może być ozonowany w trakcie pobytu – usługa dodatkowo płatna

Restauracja

  1. Pracownicy używają maseczek ochronnych albo przyłbic oraz rękawiczek.
  2. Płyn do dezynfekcji rąk dostępny jest recepcji i w toaletach ogólnodostępnych. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.
  3. Goście są zobowiązani do dezynfekcji rąk przy wejściu na teren lokalu.
  4. Goście są proszeni o nie używanie suszarek nadmuchowych znajdujących się w toaletach.
  5. W restauracji nie może przebywać więcej niż 1 osoba na 4m2.
  6. Dezynfekcja miejsc narażonych na dotyk : klamek, wieszaków, blatów, kart menu, stolików, krzeseł, lady barowej,  kącika dziecięcego itp. raz na godzinę i po każdym kontakcie z dotykiem.
  7. Po zakończonej dezynfekcji stolik powinien jest oznaczony napisem „zdezynfekowano”.
  8. Przy jednym stoliku może przebywać rodzina lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym. W innym przypadku przy stoliku powinny siedzieć pojedyncze osoby, chyba, że odległości między nimi wynoszą min 1,5 m i nie siedzą oni naprzeciw siebie.
  9. Odległość między stolikami w restauracji wynosi 2m. Jest to bezpieczna odległość w której Goście oraz klienci mogą przebywać.
  10. Prośba o rozliczanie się kartą kredytową. Minimalizowanie użycia banknotów oraz monet.
  11. Wszystkie krzesełka dla dzieci w restauracji są ofoliowane. Po każdym użyciu krzesełka zostaje ono zdezynfekowane oraz ponownie zafoliowane przez pracownika restauracji.
  12. Ze stołów są usunięte wszelkie produkty do samoobsługi: przyprawniki, cukiernice itp. Dostępne na życzenie.
  13. Na terenie kuchni i zaplecza gastronomicznego są dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy regularnie myją i dezynfekują ręce oraz swoje stanowiska pracy.
  14. Brudna zastawa ze stołów jest zbierana podczas nieobecności gościa przy stoliku
  15. Częste wietrzenie restauracji.

Pomieszczenia ogólnodostępne

Zgodnie z aktualnymi wytycznymi pomieszczenia ogólnodostępne nie są dostępne dla Gości

  1. Ograniczenie ilości osób korzystających z sali zabaw, siłowni, strefy rekreacyjnej, bilardu.
  2. Regularne ozonowanie i dezynfekcja lampami UV wszystkich pomieszczeń ogólnodostępnych, w tym również sali konferencyjnych.
  3. Udostępnienie płynów dezynfekujących do rąk w miejscu widocznym dla Gości.
  4. Częste wietrzenie pomieszczeń ogólnodostępnych.
  5. Zapisy na wejście na salę zabaw, salę fitness, salę gier i ograniczenie ilości Gości korzystających z ww. pomieszczeń.

 

Sale konferencyjne

  1. Wietrzenie codziennie sal konferencyjnych
  2. Ozonowanie sal konferencyjnych przed każdym pobytem grupy.
  3. Sprzęt konferencyjny dezynfekowany przed i po zakończeniu każdego spotkania.
  4. Krzesła konferencyjne rozłożone są w bezpiecznej odległości tj. z zachowanie 2 metrów odstępu
  5. Przed wejściem na sale znajdują się środki do dezynfekcji rąk

 

Strefa Basenowa

Zgodnie z aktualnymi Stefa Basenowa nie jest dostępna dla Gości

  1. Pracownicy używają maseczek ochronnych oraz rękawiczek.
  2. Płyn do dezynfekcji rąk dostępny jest recepcji, szatni, przebieralni i w toaletach ogólnodostępnych. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.
  3. Dezynfekcja miejsc narażonych na dotyk: klamek, wieszaków, blatów, stolików, leżaków, kart menu SPA itp.
  4. Ograniczenie przebywania ilości osób w strefie basenowej i strefie SPA.
  5. Dezynfekcja stóp i rąk przed wejściem na basen.
  6. Regularna dezynfekcja lampami UV i ozonowanie wszystkich pomieszczeń SPA.
  7. Zachowanie bezpiecznej odległości na recepcji. Na podłodze recepcyjnej zaznaczone są punkty bezpiecznej odległości. Ograniczenie ilości Gości oczekujących na zabieg.
  8. Basen i strefa SPA są dostępne wyłącznie dla Gości hotelowych

Monasterium SPA

  1. Umieszczenie w widocznym miejscu przed wejściem informacji o maksymalnej liczbie Gości, mogących jednocześnie przebywać w SPA oraz o przyjętych środkach ochrony i procedurach, tak aby Gość mógł się z nimi zapoznać przed wejściem do strefy zabiegów SPA
  2. Rezerwacje zabiegów oraz przyjmowanie ich na zabiegi, następuje wyłącznie po wcześniejszym umówieniu za pomocą środków zdalnych. Poczekalnia jest wyłączona z użytku.
  3. Zapewnienie Gościom środków  do dezynfekcji (płyny dezynfekcyjne) w obszarze recepcji SPA
  4. Każdorazowo, przed przyjęciem Gościa na zabieg, pracownik SPA prosi Gościa o dezynfekcję dłoni/ założenie rękawiczek jednorazowych oraz założenie maseczki zakrywającej usta i nos jeśli specyfika zabiegu, na który Gość przyszedł na to pozwala.
  5. W pomieszczeniach sanitarnohigienicznych są wywieszone instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcje dezynfekcji rąk.
  6. Codzienne monitorowanie prac porządkowych przez personel sprzątający w strefie SPA
    ze szczególnym uwzględnieniem dezynfekowania powierzchni dotykowych – poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy i oparć krzeseł i powierzchni płaskich, w tym blatów w pomieszczeniach pracy i w pomieszczeniach socjalnych personelu, mycie podłogi oraz wymianę/dezynfekcję narzędzi/sprzętu.
  7. Ograniczenie wystroju gabinetu do minimum; tylko te przedmioty i wyposażenie jakie jest niezbędne do wykonania zabiegów SPA. Inne przedmioty zostaną usunięte , w celu szybkiej i sprawnej dezynfekcji powierzchni, pomiędzy kolejnymi zabiegami.
  8. W gabinetach SPA działa klimatyzacja, co pozwala nam na sprawną wymianę powietrza w przerwach między poszczególnymi zabiegami .
  9. Rezygnujemy z serwowania napojów w SPA.

Dodatkowo w trosce o najwyższe standardy higieny:

  • Usunęliśmy wszystkie testery z recepcji SPA
  • Zostawiliśmy dla Gości , wyłącznie ulotki które Gość otrzyma do rąk własnych od Terapeuty SPA. Inni Goście nie mają możliwości dotykania ulotek
  • Używamy przyborów, narzędzi oraz akcesoriów wyłącznie jednorazowych a wszystkie pozostałe są poddawane sterylizacji w autoklawie medycznym, który jest na stałe w naszym wyposażeniu gabinetów SPA
  • Goście umawiają się na zabiegi wyłącznie przez Internet lub telefonicznie
  • Urządzenia wykorzystywane do zabiegów kosmetycznych w SPA, każdorazowo są dezynfekowane po zakończonym zabiegu oraz na zakończenie dnia pracy SPA.
  • Terapeuci pracują w oddzielnych gabinetach, w których przebywa wyłącznie Gość oraz Terapeuta SPA.
  • Do zabiegów stosujemy środki ochrony osobistej: maseczki jednorazowe, przyłbice ochronne, rękawiczki jednorazowe.

Pracownicy

  1. Ograniczenia przebywania ilości osób w tych samych pomieszczeniach.
  2. Pozostanie w domach osób chorych.
  3. Praca w maseczkach i rękawiczkach.
  4. Płyny do dezynfekcji rąk dostępne we wszystkich pomieszczeniach. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.
  5. Dezynfekcja lampami UV i ozonowanie miejsc wspólnych.
  6. Regularne dezynfekowanie swojego miejsca pracy (komputery, wózki pokojowe, odkurzacze, sprzęt do sprzątania i prania itp.)
  7. Zachowanie bezpiecznej odległości podczas pracy.
  8. Stałe szkolenie pracowników z zasad bezpieczeństwa i higieny oraz informowanie pracowników o nowych zaleceniach odpowiednich organów administracji i WHO.

Oferty specjalne

Hotel Podklasztorze znaczy więcej niż gościnność. To jeden z najlepiej zachowanych zespołów cysterskich będący perłą architektury romańskiej, wchodzący w skład XII –wiecznego Opactwa Cystersów. Przekonaj się sam.

Bezpieczne wakacje z atrakcjami dla dzieci

bezkosztowa anulacja do 7 dni przed przyjazdem

Zobacz więcej

Weekend SPA dla Przyjaciółek

Beztroski relaks dla Ciebie, przyjaciółki, mamy, siostry...

Zobacz więcej

Weekend dla Dwojga! Zakochaj się na nowo

Hotel Podklasztorze to idealne miejsce na celebrowanie Waszej Miłości!

Zobacz więcej

HIT Bezpieczne Wakacje: 5 NOCLEGÓW W CENIE 4!

Spędź wyjątkowy pobyt w hotelu zlokalizowanym na uboczu

Zobacz więcej

Nagrody, wyróżnienia, certyfikaty

Jest nam ogromnie miło, że Hotel Podklasztorze został wyróżniony wieloma nagrodami, w tym znalazł się w gronie Najbardziej Niesamowitych  Hoteli w Polsce.  Hotel Podklasztorze dba również o swoich najmłodszych Gości i  corocznie zdobywa tytuł Hotelu Przyjaznego Rodzinie.

Położenie

Wyjątkowa lokalizacja zabytkowego Hotelu w murach XII-wiecznego Opactwa cysterskiego tuż nad błękitnymi wodami rzeki Pilicy, w sąsiedztwie Jeziora Sulejowskiego sprawia, że jest to miejsce idealne zarówno dla spragnionych wypoczynku, jak i amatorów mocnych wrażeń.

Hotel Podklasztorze to zabytkowy Hotel w samym centrum Polski – zaledwie 120 km od Warszawy, w niewielkiej odległości od Łodzi. Lokalizacja w Centralnej Polsce sprawia, że jest to doskonałe miejsce na organizację eventu dla firm i korporacji, które mają swoje przedstawicielstwa w różnej części Polski

Kontakt

Hotel Podklasztorze
ul. Władysława Jagiełły 1
97-330 Sulejów
tel.: +48 44 610 24 00
kom. +48 695 320 485
fax: +48 44-616 20 02
e-mail: recepcja@hotelpodklasztorze.pl

Dołącz do nas

Jesteśmy dostępni w sieciach społecznościowych. Odwiedź nas na poniższych stronach i sprawdź wydarzenia w naszym Hotelu

fundusze europejskie
Best Western Rewards ®   |   Bestwestern.com
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated
Zobacz Best Western Plus Hotel Podklasztorze w serwisie mojekonferencje.pl
Copyright/Polityka Prywatności. Projekt i wykonanie Artixen.net 2017
Zmień rozmiar tekstów
Kontrast